Sofatekst #4

Alt det grønne får mig til at dvæle. Mine tomatplanter strækker sig og bliver til lange stængler, der umuligt kommer til at kunne holde tunge tomater oppe. De mangler et skud lys. Jeg dvæler ved deres ranglede kroppe og de små forsigtige blomster, der stadig er lukket inde i sig selv. De sidder på toppen og håber på sommer. Jeg dufter til bladene og aer dem forsigtigt. Så husker jeg, at de er giftige. Jeg får lyst til at slikke mine fingre rene. Jeg dvæler lidt ved den tanke og vender så tilbage til min skærm.

Sofatekst #4

Leave a Reply

